Effektiv dag

Dålig uppdatering idag, jag vet! Men har haft en sjuuuukt effektiv dag, känner mig riktigt duktig!
Har varit i skolan 8-5 och fått massor gjort... Det är mycket kvar att göra men med en samt en och en halv vecka kvar till mina tentor känns det som att allt är möjligt!
Tentor: here I come!

Glad men stressad...
Hinner dock inte skriva så mycket mer än såhär nu, ska nämligen iväg och se hockey och därifrån ska jag sedan
direkt till träningen! Vi ska se Malmö Redhawks sista match för säsongen, de har egentligen inget att spela för så
matchen är väl inte den roligaste men mina kusiner med flera kommer att vara där så det blir trevligt om
inte annat!

Nu ska jag byta om så att jag kan åka direkt till träningen efter hockeyn!
Vi hörs igen!

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0