Effektiv.

Får riktigt mycket gjort för tillfället, allt på samma gång... Hinner till och med med ett snabbt inlägg här! Eller ja, egentligen inte, men jag måste ju skriva att jag lever iaf...
Vi skriver fortfarande på vårt j*v*a arbete.. Det vill helt enkelt aldrig bli klart! Men ja, vi börjar iaf se slutet nu. Jag har dock dispans två timmar i kväll, när det är träning (sa ju att det var bra att ha det som ursäkt!) så förhoppningsvis hinner mina gruppmedlemmar klart under den tiden! Antagligen blir det dock inte så, så det blir nog en stund arbete i kväll också...
Aja, nu ska jag inte tråka ut er med mitt plugg mer! Vi hörs mer senare!

Ruggigt väder idag, halsduken är på!

PS. Är riktigt imponerad av GoogleDocs som vi jobbar i just nu.
Vi sitter, 4 pers, och skriver fakta i samma dokument fast på olika datorer!
Sjukt smidigt om man inte kan träffas live och skriva hela tiden!
Dock är inte layouten i närheten av lika snygg som den blir på min Mac, men det går ju att fixa i slutet!


Tillbaka till skrivandet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0