God morgon!!

Det märks verkligen på min kropp idag att jag bara varit ledig en dag denna helgen, jag är helt slut! Känns dock inte så bra att missa första dagen på alla de nya kurserna, så det var helt enkelt bara att bita ihop och gå upp! Antagligen kommer jag att bli piggare när jag väl kommer till skolan men ändå, det känns inte så kul just nu...

En trött Emilia på tåget. (Kunde inte smajla för mycket, folk hade nog börjat undra..)

Hoppas att ni får en riktigt bra start på dagen!

Emilia


Update: Killen framför mig lyssnar på "I just had sex" och ser riktigt nöjd ut. Han kollar på mig med en läskig blick...
Vet inte riktigt hur jag ska tolka det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0