Guten morgen!

Det har börjat bli en vana att jag skriver dagens första inlägg på tåget på morgonen! Jag gillar det. Det gör faktiskt att jag vaknar på riktigt, finns en stor risk att jag hade somnat på tåget annars!
Det är full rulle hela dagen idag och jag ska förhoppningsvis få mycket gjort. Vi ska bland annat skriva ett arbete i skolan och det hade varit skönt att få det klart idag så att vi slipper sitta med det i helgen! Det ska även bli skönt att träna tidigt idag, så att jag kan gå och lägga mig i tid. Igår efter träningen var jag hemma vid halv 11 och efter mat, dusch och nervarvning så blir det inte sängen förrän tidigast 12, vilket är väldigt sent när man ska upp halv 7...


Lite halvtrött..

Ha en bra dag! Vi hörs igen!
Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0