Hard work work!

Det blev inget morgon-inlägg idag... Tog sovmorgon och känner mig nu riktigt utvilad! Ska jobba i Lund hela kvällen så kände inte riktigt för att vara helt slut inför det.. Därför är jag nu på väg in med bussen till Lund, i "after ski"-outfit! Eller ja, vi som jobbar ska inte ha så extrem utklädnad men skidglasögon och Goggelsbränna blir det iaf! Eftersom att jag inte har med mig min dator (vill inte ha den i skolan när jag inte kan ha full koll på min väska) så kan jag tyvärr inte lägga upp några bilder nu.. Men jag ska försöka att ta många bilder under kvällen så att det kommer många bilder i natt/i morgon! Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Torkelemmy

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2012-01-04 @ 12:07:51
URL: http://torkelemmy.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0