Härlig vinst

Att vinna är det bästa som finns, speciellt när man gör det på ett sånt här sätt! Idag flöt allt på som det skulle; vi vann målskillnaden med 58-8 och vi vann matchen med 9-1, vi spelade nästintill perfekt med snygga passningar och många skott. Dock kunde vi gjort några fler mål, jag tror vi hade ca 10-15 ribb- och stolpträffar... Men samtidigt är 9 mål många nog så vi har inget att vara missnöjda över!

Dessutom var deras mål ett självmål av mig så de hade i princip ingenting att komma med. Och ja, jag blev arg efter det självmålet men för det första så sköt de via min fot in i mål så jag kunde inte göra så mycket och för det andra så gjorde jag ett mål och en assist senare i matchen så nu är det glömt och jag är glad! Har faktiskt i snitt ett självmål per säsong så det var väl dags för denna säsongens självmål att komma (är man längst bak i försvaret så är det faktiskt ganska lätt hänt)... Tur att det kom i just denna matchen iaf!
Glad över en riktigt rolig match!

Nu ska jag äta lite middag och sen ska jag faktiskt dyka ner en stund i mina skolböcker. Sjukt deppigt, jag vet, men jag förlorade nästan en hel pluggdag igår och idag jag har jag inte haft någon tid, så vad gör man inte för att klara sina tentor? Dock blir det kanske en liten utflykt senare om jag tröttnar på plugget, vart får vi se då!
Ha en bra lördagskväll!
Och ni som kan: njut av att det är helg!
På vägen hem från matchen tänkte jag och pappa att vi skulle åka ner till havet och titta på den sjukt stora solen
som vi såg hela vägen när vi körde. Men preciiiis när vi kom ner till havet så försvann den. Typiskt. Cool himmel iaf!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0