Hej här kommer segertåget...

Tänker faktiskt inte skriva så mycket nu! Är alldeles för glad för det!
Just nu räcker det att berätta att jag är SJUKT lycklig. Vi vann matchen i kväll och är därmed seriesegrare!! Underbart.
Dessutom måste jag sova, eller försöka så gott det går iaf. Även om jag inte riktigt tror på att jag kommer att klara min tenta i morgon (av många olika anledningar) så ska jag åtminstone ge den ett försök! Det skadar aldrig att försöka. Just nu känns det faktiskt som att det kvittar hur den går, seriesegern idag är inget som händer varje dag precis, tentan går att göra om minst 4 ggr/år, så ja, jag är ganska lugn!


Glad.

Ska skriva mer om detta i morgon, nu väntar sängen!

Godnatt!

Emilia
Ps. Mina fina lagvänner. Jag älskar det vi har/gör tillsammans, äkta lycka!! Är riktigt glad att jag har er,
den bästa kombinationen som finns helt enkelt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0