Hej och hejdå!

Som sagt, hektiskt dag idag också. Kom nästan precis hem ifrån jobbet, har ätit och bytt om på 10 minuter och nu ska jag sticka igen! Denna gången till Lund, det ska vara skolmästerskap i innebandy! Tyvärr kan jag ju inte spela (viktigt kvalmatch i morgon) men jag ska försöka att bidra så gott det bara går! Typ som tränare eller något =)
Får se hur länge det varar i kväll men det blir nog ganska lagom att gå och lägga sig när jag kommer hem! Ska dock försöka att skriva ett lite bättre inlägg då!


Trött men glad och på bra humör! Och så har jag träningsjackan på mig, allt för att göra reklam ;) kanske inte, men trivs bra i den i idrottssammanhang!
Ha en bra lördagskväll!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0