Hektisk men rolig fredag!

Skriver ett snabbt inlägg om kvällen, sen måste jag sova och ladda för morgondagens viktiga match!!

Har haft en riktigt rolig kväll med det bästa jobbarlaget! Först hade vi sittning som flöt på perfekt och efter det kom partyglada personer och festade loss på nattklubben (eller ja, de festar fortfarande. Jag åkte hem tidigare eftersom att jag måste få ordentligt med sömn)! Iaf så spenderade jag min kväll i baren - riktigt roligt! (Och nä, jag har inte druckit något, bara jobbat).

Jobbelijobb.

Annars såg jag ut såhär idag (innan och efter jobb)

Kvällens mest klockrena:
Idol-Ola kommer fram till mig i baren och beställer 10 shots och 5 drinkar. Jag bara "skojar du med mig" (såg först inte att det var han).. Men nä, det gjorde han inte så där fick jag börja jobba ordentligt. Tur att han betalade bra för hela kalaset iaf, det gillas! Dock gick han senare fram till Louise (en av de jag jobbade med) och frågade om han kunde köpa en puss på hennes rumpa för 60 kr till sin kompis. Hm, wtf?? (Hon gick inte med på det). Kul med kändisbesök iaf.


Nu ska jag sova, i morgon är det match! Wiihaa.

Godnatt från Sebbes säng (och nä Lina och Kajsa, jag har inte brutit mot några regler...)


Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0