Jobbigt läge...

Kollade precis lösningarna som nu kommit upp ifrån gårdagens tenta... Jag har 2.3 säkra poäng som är helt rätt, sen är det ca 1.8 poäng som jag har använt rätt metod på men fått fel svar. (Jag behöver 3 poäng totalt för att bli godkänd.) Man brukar alltid få några poäng om man gjort rätt med räknat lite fel, frågan är bara om jag får tillräckligt många poäng? Ahr, jag vill veta nuuu!!
Men men, kommer inte att få reda på det förrän om kanske 4 veckor, så det är bara att försöka släppa det! Ska iaf se till att plugga ordentligt till tentan på lördag så att jag slipper ligga på gränsen, jag vill veta att jag blivit godkänd efter tentan!! Det ska iaf kännas som att jag blivit det, hatar att inte veta!

Lunchbreak.

Tortellini, kassler, ärtor och vitlök. Mums!


UPDATE: Är proppmätt nu, glömde att tortellini är sjukt mättande (åt inte ens hela portionen).
Får nog lägga mig ner en stund innan jag fortsätter med plugget ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0