Laddat

Träningen gick bra! Det känns verkligen som att alla är riktigt taggade! Och nervösa så klart. Även om det egentligen bara är en "vanlig" seriematch vi ska spela i morgon, så vet vi alla att den betyder sjukt mycket - vinner vi är vi seriesegrare 2010/2011 (och det är verkligen inget "vanligt"). Det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det, hade helst spelat matchen NU. Men får vänta tills i morgon kl 19.30...
Spänning.
Fram tills dess blir det så klart en massa laddning men även plugg (får fokusera så gott det går...). Ska sätta mig en stund till nu innan jag bäddar ner mig i sängen, tänkte mest berätta att vi är riktigt laddade inför morgondagens match!!


Nyduschad.

Taggad (eller ja, mest crazy).
Godnatt på er mina fina vänner!

Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0