Leaving home.

Här kommer ett efterlängtat tåginlägg! Dock inte så tidigt som det brukar att vara, hade en riktigt skön sovmorgon idag, men ändå! Trots sovmorgon är det ingen lugn dag idag inte... Kommer nog att vara i skolan hela dagen och halva kvällen - har massor att ta igen! Om man nu ska hitta någon fördel med att Sebbe är bortrest så är det att jag får mycket mer gjort i skolan, eller ja, speciellt idag som är min enda lediga dag ifrån träningen! Normalt brukar jag passa på att vara extra mycket med Sebbe på tisdagar men idag kommer kvällen istället att spenderas med min klass i Lund... Kanske inte lika kul, men välbehövligt!

När jag ler med stängd mun vet ni att det är mycket folk på tåget... Annars händer det inte ofta!

Hoppas att ni får en riktigt bra tisdag!
Vi hörs senare igen!

Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0