Lördagsmys

Har precis kommit hem från en trevlig liten utflykt till Kajsa! Det tog emot i kroppen att plugga på en lördagskväll, det gick helt enkelt inte, så det fick bli lördagsmys hos Kajsa med Kajsa, Issi, Josse och Lina istället! Har aldrig någonsin pluggat på en lördag så vet inte varför jag plötsligt fick för mig att göra det nu... Men men, det skadar ju inte att försöka!

Trots en färgglad godisskål bredvid plugget så gick det helt enkelt inte...

Mitt favoritgodis för tillfället! Ferraribilar med cola-smak... MUMS.
Sammanfattningsvis har det alltså varit en riktigt bra dag med en grymt välförtjänt vinst och med efterföljande mys med några från laget! Härligt. Dessutom har det varit stålande sol hela dagen lång och när jag nu åkte hem ifrån Kajsa var det helt stjärnklart. Sånt gör ju alla dagar tusen gånger bättre - mer sol åt Sverige!
Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0