Måndagsfix och trix

Hade en mysig promenad med Sara innan! Det blev dock kallt efter ett tag så då gick hon hem gjorde sig redo för att flyga tillbaka till Stockholm och jag gick hem och började plugga igen... Men vi ses snart igen så det gör inget att det blev så kort denna gången!

Sol idag igen!

Söta Sara

En vit liten fluffig goding

Fint (men kallt) väder!

Glada! (trots att mitt öga är lite gulgrönt för tillfället..)

Bytte kläder när jag gick ut (lite väl kallt med leggings). Jeans och dubbla tjocktröjor blev det istället, med varma
kängor, en vindtät jacka och min stora halsduk! (inte meningen att spegeln skulle vara så smutsig.. ajja)

Nu är det dags för träning! Jihaaa.

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0