Mys!

Sitter och har det mysigt i soffan under två filtar och med en bra film på tv (fortsättningsfilmen på the Bourne Identity som vi såg igår)! Hade egentligen behövt plugga men jag känner helt enkelt inte för det, så myskväll it is!!


Såhär mysigt har jag det i min lilla hörna!

Ska hämta Sebbe från jobbet om en stund och efter det blir det läggdags direkt! I morgon ska jag jobba,
vilket ska bli väldigt roligt. Det var ett tag sen sist så det känns verkligen på tiden! Dessutom har vi kampanj;
ta 3, betala för 2, så det kommer nog vara en del att göra. Det gillas!
Nu är reklamen slut!
Hoppas att ni har en bra kväll!

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0