Nu vill jag ha vår - mina nya vårkläder har kommit!

Nu luktar det äntligen riktigt gott på mitt rum igen! Känns verkligen värt att jag stannade hemma från skolan idag för att få alla dagens sysslor gjorda! Hann till och med inom Sara, som ligger hemma, deckad efter sin halsmandelsoperation, med lite blommor och sällskap!
Här kommer lite bilder på innehållet i paketet jag hämtade idag:

Vårjacka

Top

Baströja



Jeansjacka (som är i färgen på bilden längst ner, vad inte vad som hände på de andra..)


Kofta

En tunika/strandklänning som var alldeles för lång... Ska sy upp den!
Det var det! Är riktigt nöjd faktiskt!
Nu blir det mat!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0