Nya kurser!

Dags att gå och lägga sig efter en lång dag! Hade föreläsningar mellan 8-17 idag, tre nya kurser introducerades, så min hjärna behöver laddas om! Kurserna verkar tyvärr inte alls roliga... En av dem kan väl ändå vara ganska intressant, Logistik, där vi bl a ska få lyssna på gästföreläsare ifrån Stadium och Tetra Pak. Men de andra kommer nog mest att bli jobbiga och svåra... Tur att jag trivs sjukt bra med mina klasskompisar så att dagarna ändå är roliga och går snabbt!

I morgon blir det skola 8-17 igen (har en riktigt tuff läsperiod framför mig..), sen på kvällen ska jag titta på match i Sundsbrohallen när mitt gamla lag som jag var tränare för spelar! Det blir nog en bra dag!
Vi hörs under morgondagen!

Sleep tight.

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0