Nya tag

Tentan gick helt okej... Med en snäll person som rättar så blir jag nog till och med godkänd! Det hoppas vi på!
Efter tentan åkte jag och Sebbe en stund till Entré. Först åt vi lite lunch och sen gick vi runt och kollade i butiker. Jag köpte inget idag, men har hittat lite fina saker jag skulle kunna tänka mig nu till våren! Får ge mig ut på en riktigt shoppingrunda efter att all tentakaos och innebandy är slut!

Mamma och jag ska nog beställa hem lite ifrån H&M till helgen.. Hm, vad vill jag ha?
Nu har jag precis tagit en snabb powernap och har fått lite nya krafter till att börja plugga igen - till nästa tenta som är på lördag (ja, jag vet, det suger att ha tenta på en lördag.. men det finns inte så mycket man kan göra, jag måste ju göra den!). Iofs är det tur att den inte ligger på fredag just denna veckan, då hade jag inte kunnat spela match... Och det hade ju inte varit så roligt, att missa en match pga tenta... Dessutom väntar det extremt mycket party på lördag så det kommer nog att bli en bra dag ändå!!
Åter till böckerna så att jag hinner få något gjort innan träningen!


Emilia


Vill ha sommar och sommaroutfits!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0