Party party!

Bloggar fortfarande ifrån mobilen, så inga bilder, men nu är det party! Jobbet gick riktigt bra och nu är det efterfest som gäller! Fanny (som spelar innebandy i IBK Finn) håller dock koll på mitt drickande, de behöver att vi vinner över Stanstad på söndag och hon påstår att det hela hänger på mig... Hade tänkt ta det lugnt i vilket fall som helst men med en "livvakt" blir det ganska självklart.. Det ska vara skolmästerskap i innebandy nästa helg och hon kräver i princip att jag ska vara med.. Men med kvalmatch på söndagen så har jag sagt att jag kan vara tränare.. Ska dock värva vår kära vän Jakob (kakan) till laget! Nu ska vi vidare! Hoppas att ni har en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0