Pluggpaus!

Har grävt ner mig i plugg än så länge idag så har inte hunnit skriva något roligt här. Men nu kände jag att det var dags för en paus! Har försökt plugga så mycket som det bara går så att jag eventuellt kan följa med några från laget till O´learys i kväll för att snacka skit och se lite fotboll... Men än så länge ser det mörkt ut, tror inte att jag kommer att hinna. Det finns fortfarande saker som jag inte har så bra koll på.
Men men, det löser sig nog! Solen skiner iaf! Testade innan att sitta i uterummet med en liten springa öppen så att det skulle komma in lite sol på mig... Men det var fortfarande lite för kallt för det faktiskt, får vänta några veckor till!

Några grader varmare tack, sen är jag nöjd!

Färgglatt bredvid mig och mina böcker


Dags för lite mellanmål, sen är min paus slut!
Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0