Skid-VM

Sportnörd som jag är så är jag hemma och pluggar idag, det är ju roliga skidtävlingar att titta på! Hade jag haft något jätteviktigt i skolan hade jag naturligtvis åkt dit men nu är det ju ändå bara tentaplugg så då kan jag lika gärna plugga hemma...
Det som är på schemat idag är:
Klockan 12.30. Skidskytte, Stafett, mixed.
Klockan 14.00. Längdskidor, Damernas stafett, 4 x 5 kilometer.
Charlotte Kalla

Och däremellan blir det som sagt plugg för hela slanten!
Ska börja ordentligt nu så att jag hinner en bit innan det är dags för skidskyttet!

Hoppas att ni har en bra torsdag än så länge iaf!

Emilia





Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att kolla på skidor :D

2011-03-03 @ 11:52:11
URL: http://finest.se/minniewinnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0