Smider planer inför sommaren...

Träningen gick iaf bra!
Det blev både skönsång och kakkalas efteråt!
Tagga, tagga, tagga för match på fredag alltså, vågar inte ens tänka på hur bra det skulle kunna bli...
Nu ska jag sova, i morgon är det tillbaka till skolböckerna!

Håller förresten på och smider lite planer inför sommaren, det kommer nog att bli riktigt bra!
Det finns lite olika alternativ, får se vilket det blir till slut... Håller det hemligt tills jag vet lite mer (några på träningen fick höra lite idag, inget är dock bestämt, bara tankar/drömmar än så länge). Eller så blir det The Yacht Week, om jag har råd... Hm, som sagt, inget är bestämt än! Först ska jag se till att klara min nästa tenta.
Kristallklart hav, bruna ben och sand mellan tårna... Ge mig sommar nu!!
(Dock inte perfekta förutsättningar på denna bilden... Varken kristallklart hav eller vit sandstrand.
Gran Canaria är ingenting jämfört med Grekland... Så Grekland it is. Förhoppningsvis.)
Puss och kram, skumbanan
Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0