Tell everybody I'm on my way...

... new friends and new places to see.
Lite Björnbröder och Phil Collins såhär vid lunchtid.
Hörde precis den i min spelningslista och tyckte att den passade ganska bra här nu!
Jag sitter på bussen på väg till skolan och är taggad på att få mycket gjort idag.

Kör på lite svart och lite blått och lite uppsatt hår idag. Bekvämt.
Idag blir, som vanligt nu för tiden, en fullspäckad dag med mycket plugg och sen träning senare i kväll! Även om det är mycket som står på schemat så är jag helt säker på att det kommer att bli en bra och rolig dag, det är iaf bäst att gå in med den inställningen!

Nu är jag snart framme, ha en riktigt bra och rolig dag ni också!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0