The end is near.

Träningen gick helt okej trots att många var sega sen igår.. Det kändes som att detta mer var en träning för att skaka av sig gårdagens tuffa match och att veckans kommande träningar mer kommer att vara inriktade på matchen som kommer!
Det är bara att bita ihop och köra på, det har varit en riktigt intensiv innebandyperiod nu de senaste veckorna och även om jag älskar mitt lag och att spela innebandy så ska det bli skönt framöver att kunna skaka av sig pressen, att bara gå till träningarna för att det är roligt och att kunna missa en träning om det händer något annat... En vecka till är det dock full laddning som gäller, det klarar vi!!

Tillsammans är vi starkast.

Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut! Och så saknar jag min pojkvän... Men han är inte borta så länge denna gången, bara en vecka, så jag är ganska glad ändå!
Sov så gott alla fina!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0