Turn the lights off.

Har precis kommit till skolan nu, tåget var typ en halvtimme försenat... Inte så kul. Tycker inte att det är så bra att gå in i föreläsningssalen en halvtimme försent utan sitter faktiskt hellre utanför och väntar till pausen! Så det är det jag gör just nu!

Tog på mig en alldeles för tunn jacka idag, har blivit bortskämd med värmen de senaste dagarna!
Får hålla mig inne hela dagen...
Idag blir det föreläsningar hela dagen, förhoppningsvis blir det bra sådana så att jag lär mig något!
Hittills är allt väldigt oklart... Men det kommer väl, det brukar det göra!
Nu är det snart dags för mig att gå in i salen, ha en bra måndag!
Och för er som inte gått hemifrån än, ta på er en varm jacka!

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0