Uppe med tuppen!

God morgon!
Sitter på tåget på väg till skolan nu, är stolt över mig själv att jag kom upp såhär tidigt idag också! Men jag ljuger om jag säger att jag inte hellre legat kvar i sängen... Det blir dock lite lättare nu när det faktiskt är ljust ute när man ska gå upp, kroppen blir inte lika chockad då!

Hann dock inte fixa min frilla idag, så den är lite vild...

Dags att göra något bra av den här dagen! Huruvida det ska bli en bra dag eller inte ligger ofta i ens egna händer... Om man försöker att se allt som händer positivt så är chansen till en bra dag stor, även om det egentligen bara är plugg, jobb eller något annat "jobbigt" som händer. (Hellre hade vi väl alla haft en lång sovmorgon, obegränsat med pengar att gå och shoppa för på dagen och kanske en utflykt till ett varmt land på kvällen för lite party?)

Ha en bra dag.

Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0