80-talsfest på ingång

Jag tror att jag måste arrangera en 80-talsfest snart. Fick nämligen riktigt coola armband på Make Up Store idag som jag aldrig kommer att kunna använda förutom på en sådan fest:


Man kanske skulle kunna använda dem en och en...
Eller njä, 80-talsfest it is!
Annars blev det inget roligt, typ puder, concealer, hårnålar osv. Vardagsstuffs.
Vi åkte även och kollade på lägenheten igen, mamma och pappa gillade den
(alltid bra att vara fler som har åsikter).
Så nu ska bara Sebbe bestämma sig om han tycker att vi har råd eller inte (det är han som kommer att ta lånet
eftersom att han jobbar på bank). Men jag hoppas på att vi har råd! I like it.
I så fall kommer vi att lägga ett bud och sen får vi se vad som händer efter det!
Nu ska jag gå och lägga mig, har en lång dag framför mig i morgon med skola, fix och trix, hockey och sen träning!

Sweet dreams.

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0