Serieseger - check, tentavecka - dubbelcheck!

Det har varit en låååång lördag än så länge.. Men längre ska den bli!
Tentan gick helt okej (med tanke på förutsättningarna), jag kanske till och med kan bli godkänd! Och om jag blir det så är det helt fantastiskt med tanke på typ 3 timmars sömn, bara massa lyckliga innebandytankar i huvudet, knappt något plugg och helt enkelt fokus på massa andra saker istället för tentan hela veckan...
MEN nu struntar vi i allt som har med plugg att göra - i kväll är det fest!!
Min partykväll börjar i Lund med förfest hemma hos Louise! Därefter blir det tenta-/inflyttningsfest hos Eric och Mackan. Får se hur länge jag stannar där men sen är iaf planen att jag ska åka tillbaka till kära Malmö för att festa loss med mitt lag! Får se vart de bär, men Slagthuset lär vara en het kandidat.

Party all night long!
Dags att powernapa en halvtimme (annars kommer jag att decka kl. 10 i kväll..)!
Hoppas att ni har en bra lördag!

Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0