Ändrade rutiner

Ska gå och lägga mig tidigt idag, typ nu! Kanske inte så tidigt egentligen, men tidigt för mig! Jag är en riktig kvällsmänniska och det har blivit för många sena kvällar/nätter den sista tiden. Men när man börjar skolan kl 8 varje dag så funkar det inte att gå och lägga sig så sent som jag gör, jag är helt slut hela dagarna... Så nu ska det bli ändring på detta med början idag!
I morgon väntar skola 8-15 och efter det ska jag träffa mina gamla klasskompisar (tjejgänget) för en efterlängtad fika! Det var längesen vi träffades nu så det ska bli riktigt roligt! Senare på kvällen blir det träning. En lång och fullspäckad dag alltså, som jag behöver vara utvilad inför!
Sov så gott.



Söta små tjejer som inte är så små längre... Duktiga på innebandy iaf!
Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0