Happy day!

Puh, intensiv dag.
Blev precis klar med min fina reseplanering inför sommaren och har precis skickat ut den till några av de som jag vet är intresserade! Om någon annan är sugen på att följa med till Grekland i sommar så skriv till mig på facebook! Förhoppningsvis kommer vi att kunna ta ett beslut i nästa vecka (det börjar bli dags att lämna in önskemål om semester) så att inte de bästa flygbiljetterna mm tar slut! Jag SKA till Grekland denna sommaren helt enkelt..
Annars har det varit en väldigt lycklig dag. Vi vann matchen med 10-1 och känner oss nu väldigt värda seriesegern! Efter matchen fick vi fina fina guldhattar (våra alldeles egna denna gången) och äntligen fick vi köra det efterlängtade "segertåget". Sedan blev det lite blomutdelning där jag till och med fick två fina buketter då jag även lyckades bli utsedd till matchens bästa spelare. Man tackar.
Tåget fortsatte in i omklädningsrummet (med skumpa och tårta) och sen in i duschen. När vi var färdigduschade och klara åkte vi vidare till Tusen2 där det blev segermat i form av extremt goda hamburgare, det var vi verkligen värda!
En riktigt bra dag med andra ord!
Nu måste jag verkligen gå och lägga mig, ska upp megatidigt i morgon.. Men här kommer lite bilder ifrån dagen iaf (dock inga ifrån firandet precis efter matchen då min kamera dog, men det kommer senare så fort jag fått lite bilder ifrån Josses pappa):







Time to sleep!
Det här var bara några bilder, det kommer att komma fler efter hand!
Sov så gott allihop!



Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0