I'm the world's greatest!

Hörde den låten på radion (R.Kelly) i bilen på väg hem nyss, riktigt bra självförtroendehöjare på den faktiskt!
Idag har det verkligen varit tajt schema, har inte ens haft 5 små minuter över någonstans... Kasst, jag vet! Men ni får ha förståelse för att det kan vara så ibland!
Efter jobbet blev det en snabbrunda på stan för att köpa present till Erik (min lillebror för er som inte vet det), han fyller nämligen 18 år på söndag! Köpte något riktigt fint faktiskt, men eftersom att jag vet att han kikar in här ibland tänker jag inte skriva vad, ni får avvakta och se!
Presentjakten gick alltså relativt smärtfritt... Brukar ha problem på den fronten, jag vet alltid exakt vad jag vill ha men det brukar vara svårt att hitta något som uppfyller alla kraven jag har på saken i mitt huvud. Men denna gången blev det faktiskt mitt i prick!


Efter presentjakten tog jag mig vidare hem där jag åt och bytte om på några enstaka minuter för att sedan åka vidare till träning! (Hann faktiskt ta febern också, så att jag fick bekräftat att det var grönt att träna). Tog det dock ganska lugnt på träningen, vill ju inte bli mer sjuk igen nu när det äntligen börjat bli bättre, men det var skönt att vara med lite iaf!


Det känns bra inför söndag, alla femmor spelar riktigt bra faktiskt.
Dessutom gillar jag att alla ifrån min femma är på nästan alla träningar!
Hemma igen blev det sedan lite våfflor, dagen till ära, och efter en snabbdusch satte jag mig sedan i bilen igen, denna gång för att åka hem till Sebbe! Där har jag spenderat resten av kvällen med lite extra pussar och mys eftersom att han åker till fjällen i morgon! (Ja jag är avundsjuk).
Nu ska jag sova, vilket ska bli riktigt SKÖNT. I morgon blir minst lika hektisk med jobb och annat skoj, så jag behöver min skönhetssömn!
Sov så gott alla nattugglor som är vakna nu, till er som läser detta i morgon blir det istället god morgon ;)

Emilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0