Gott och blandat!

Så, vad har egentligen hänt dessa fullspäckade dagar?
Jo, det ska jag sammanfatta i några fina små punkter:
- Har jobbat, sålt väldigt mycket och gjort många kunder glada! Roligt att hoppa in lite då och då, det är verkligen ett roligt jobb! Har dessutom fixat så att jag kommer att jobba mycket i sommar men att jag kan vara ledig de två veckor som vi planerar att åka till Grekland! Perfekt.

- Sebbe har åkt till fjällen för att åka skidor med sin familj... Tanken var att jag skulle följa med men obligatoriska moment i skolan samt viktiga kvalmatcher har lett till att jag nu är hemma istället! Tråkigt, så klart, men ibland blir det feltajmat... Hade ju helst hunnit med både resa och viktiga moment!
Fick denna bilden av honom innan. Jag hade också velat åka skidor =)

- Vi spelade skolmästerskap i innebandy, eller inte vi, mina sektionsvänner... Jag fick vara coach! Tyvärr åkte vi ut i gruppen eftersom att domaren rapporterade en match fel (den blev 1-1 men han skrev ner att den blev 2-1 till motståndaren och det gick inte att ändra i efterhand?). Tråkigt men sant... Vi hade dock roligt, det är det viktigaste! Hade antagligen inte haft någon chans på segern ändå.
- Fick styra upp Eriks 18-årsfirande (tända ljus, öppna ytterdörrar och de var på väg in i taxin?). Oklart. Han fick dock igen när vi, fem timmar efter att han kommit hem ifrån Strandbaden, sjöng en riktigt vacker "vi gratulerar". Men han ska vara glad, han fick fina presenter.


Ett läderarmband (Thomas Sabo) från mig och Sebbe och solglasögon ifrån mamma och pappa. Med mera.
- Kvalmatch upp till 1:an, den första av två. Det blev en härlig vinst och vi skapade oss ett bra läge inför
returmatchen nästa söndag. Motståndarna var väl inte helt kassa men vi var bättre och det ska vi vara nästa vecka
också! Min match var väl helt okej, varken mer eller mindre... Har inga bilder ifrån dagens match men fick ett helt
usb med bilder ifrån Josses pappa, bilder på lite alla möjliga innebandyhändelser! Här kommer några:




Fotograf: Lennart Andersson.
- Födelsedagsmiddag, bilduppladdning, filmmys och annat. Det har kvällen bestått av, skönt!
Gillar egentligen inte långa inlägg, men bara för det blev detta megalångt... Aja, ni får stå ut med det ibland.
Om inte annat kan ni titta på bilderna!

Nu ska jag sova, i morgon är det dags att ta tag i skolarbetet igen!

Emilia

Ps. Mitt lag är helt fantastiskt, ni ger mig sjukt mycket! Ville bara säga det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0