Love is all around me.

Kom hem för ca en halvtimme sen efter 12 timmar i skolan... Det ni! Inte att leka med precis... Ska faktiskt ta sovmorgon i morgon bara för det, eller ja, sovmorgon från att åka till skolan tidigt iaf. Jag har ju precis kommit hem, vill inte åka dit direkt igen. Så i morgon blir det till att gå upp i lagom tid, plugga en del hemma på morgonen och sen åker jag inte till skolan förrän vid 11, 12 någon gång, när vi ska fortsätta att skriva vårt arbete! Det blir dock inte en lika lång dag i skolan i morgon, iaf inte för mig, för jag har träning som jag inte tänker missa! Ibland är det bra att kunna ha träningen som en ursäkt till att inte kunna plugga ;)

Dags att krypa ner i sängen!
Sov så gott!


Pratade en stund med Sebbe i telefon precis, han har det så klart jättebra på sin resa, allt verkar vara perfekt..
Eller ja, jag är ju inte där, så helt perfekt kan det inte vara..?!
Skämt och sido, jag är mest avundsjuk, en paus i all skolkaos hade inte suttit fel just nu.
Hade gärna bytt ut allt i skolan mot skidåkning med efterföljande "After Ski" i solen!
Får se fram emot Grekland i sommar istället..
Vi har inte bokat något ännu, men innan veckan är slut ska det vara klart!

Godnatt igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0