En tisdagskväll i skolan.

Det är riktigt illa att jag fortfarande är i skolan... Dessutom är detta första gången jag har paus sedan jag kom hit i morse. Vi sitter nämligen och skriver ett arbete som snart ska in och det är mycket svårare än vad vi alla hade förväntat oss! Så det som gäller nu är bara att skriva, skriva och skriva! På ett sätt är det lite småmysigt att sitta kvar med alla, man blir ju som en liten familj, men det hade ju varit roligare om vi kunde gjort något annat än att bara sitta och skriva...
Aja, jag ska inte klaga. Innerst inne är jag väldigt glad idag, jag fick nämligen reda på att jag klarat en av mina tentor som jag hade nu senast! Det känns riktigt, riktigt bra, speciellt eftersom att jag trodde att jag hade misslyckats! Nu hoppas jag bara på att jag även klarat den andra tentan, får reda på den på måndag! Det hade varit dubbelbra!
Nu måste jag skriva jag skriva vidare på arbetet, mina klasskompisar börjar klaga på min paus!
Ha en riktigt bra kväll!

Såhär kul har vi det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0