Duktigt, duktigt

Det bästa med tidiga träningar är att man hinner få saker gjorda efteråt...
Annars blir det bara att man kommer hem, äter något, duschar och sen går och lägger sig.
Nu efter träningen har jag, förutom att äta och duscha, även hunnit med att plugga, planera, snacka i telefon, plocka undan lite osv. Skönt!
Smygfotad av Erik, djupt fokuserad i plugg... (Bild tagen i tisdags)
Gillar den slappa positionen i soffan under en filt! Så pluggar man som bäst ;)
Eller?
Annars gick träningen bra, foten känns mer eller mindre hel nu faktiskt! Tror iofs att jag kommer spela med fotskydd på matchen - det skadar inte precis, men annars ska den nog vara hel! Dock ser det ut som att jag har påssjukan på ena kinden... Micki råkade armbåga mig på kindbenet i en närkamp så nu är jag alldeles svullen! Får se om jag vaknar upp med fetaste blåtiran i morgon - det hade inte varit så värst roligt. Men men, sånt får man ta i en så fysisk sport som vi faktiskt spelar! Dessutom har jag inga direkta skönhetsuppdrag i helgen (fester mm) plus att jag tycker om Micki (till skillnad om det hade varit en motståndare som gjort det), så jag är glad ändå!

Nu ska jag sova, i morgon gäller plugg hela dagen och på kvällen ska jag jobba på nation i Lund!
Det ska bli roligt, speciellt eftersom att jag låg hemma magsjuk förra gången.
Kan dock inte vara med på sexan efteråt eftersom att det är match på lördag, men sånt får man ta, det kommer
fler tillfällen!

Issie och Jessika bjöd på muffins idag efter träningen - mums säger jag bara!
Chocklad/blåbär till vänster och kärleksmumsmuffins till höger.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0