Working day and night.

Såg precis ett riktigt roligt program, Varning För Barn på tv3, där barn jävlas med vuxna på olika sätt! Har ni tid över så se det, riktigt roligt! Verkligen min typ av humor! Det bästa var i slutet när en liten tjej frågar en äldre kvinna: "Är du konstnär?", hon svarar "ja" och sedan ger tjejen henne en örfil... Haha, ni ska se kvinnans min efter det, riktigt galet!

Nu ska jag skriva en liten stund till på vårt arbete, sen blir det sängdags!
I morgon väntar skola till kl 16 och sen ska jag jobba på nation i Lund hela kvällen!
Det var väldigt roligt sist och blir förhoppningsvis minst lika roligt denna gången!




Sov så gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0