Ännu ett veckoslut

Nu ger jag upp för dagen och går och lägger mig i min sköna säng!
Det har faktiskt känts riktig bra med plugget idag! Nu hoppas jag bara på att tiden räcker till, så ska jag nog se till att klara dessa tentor! Det hade varit himla skönt...
I morgon blir det naturligtvis plugg igen... Förlåt för att det blir mycket pluggsnack nu dessa dagar men det är i princip det som mina dagar fylls av så det är svårt att skriva om något annat. Ska dock försöka att skriva om lite roliga saker också och lägga upp massa bilder, så att det blir lite roligare läsning.
Ska t.ex träffa Sara i morgon, vilket ska bli riktigt roligt.
Vi har inte träffats sen i julas så vi har massor att prata om!
Här kommer lite roliga gamla bilder på mig och Sara bara för det:




Har ju knappt några bilder på denna datorn eftersom att den är ny så det blev lite blandade ifrån fejjan istället!
Någon dag framöver ska jag koppla in min hårddisk i denna datorn och föra över lite gamla bilder
(ännu äldre än dessa), så ska ni få se på roliga saker!
Btw, på de sista bilderna har jag sjukt långt hår (för att vara jag)!
Ska försöka att odla fram det igen, riktigt fint faktiskt!

Nu stänger jag ner butiken för idag!


PS. Gillar min nya bakgrundsbild på datorn (från min promenad idag)!
Riktigt härliga och skarpa färger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0