En helt ovanlig onsdag.

Har precis kommit hem efter en lång dag!!
Har haft fullt upp med plugg och annat så har tyvärr inte hunnit blogga.. Men nu så!
Plugget har gått hyfsat bra idag och det känns som att jag är på gång igen! Det är konstigt hur det kan svänga så mycket mellan att gå bra och dåligt, men så är det väl med allt! Efter skolan åkte jag direkt till träningen, som var lika rolig som den i måndags. Jag älskar mitt lag!!

Nu ska jag äta en kvällsmacka och plugga en halvtimme, sen blir det sängen ganska tidigt!
Har varit seg hela dagen, men det är inte så konstigt med tanke på att jag var hemma ifrån bion kl 3.. Dock var det en bra film, så det var verkligen värt det!! Jag rekommenderar er alla att se den, iaf er som har gillat de andra Pirates-filmerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0