Fredagsmys.

Hur ska ni spendera er fredagskväll?

Jag kommer att spendera kvällen med mina bästa vänner just nu - böckerna... Ja, tråkigt nog blir det så idag. Ska på kalas både på lördag och på söndag så jag får utnyttja alla lediga timmar väl, även om dessa lediga timmar är på en fredagskväll! Sorry om det blir mycket pluggsnack nu dessa två veckor, men har man 3 tentor inom loppet av 6 dagar så behöver man fylla hela dagarna med plugg. Och jag skriver ju i princip om det jag gör om dagarna, så då blir det så..
Ska dock försöka flika in med lite annat emellanåt!
Ska tipsa om en riktigt härlig låt senare!

Hoppas att ni får en rolig fredagskväll!
Och tänk lite på mig när jag sitter här och begraver mig i tjocka böcker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0