Glad, gladare, gladast.

Jag är glad! Mina vänner är fantastiska och dagens träning var den roligaste på länge! Tack för att ni finns.
Nu sitter jag och dricker lite smoothie och snart blir det väl läggdags!
Har gjort små, men dock, framsteg i dagens plugg! Det känns som att det kan gå vägen! Men det blir hårdplugg i en vecka till innan jag riktigt kan slappna av! Sen är det sommarlov i 3 månader... Let's do this.

Somrig outfit i lördags med min gamla studentklänning! Första gången jag använder den sedan studenten..
Men varför inte liksom? Egentligen är det ju bara en vanlig vit klänning.
Man kanske inte behöver matcha den med en vit kofta eller något annat vitt, men annars funkar den perfekt till
sommaren!

Nu ska jag se klart Pirates på 3:an, sen blir det läggdags!!
Imorgon kl. 23.59 ska jag se premiären på den nya Pirates-filmen!
Det kommer att bli kul.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0