6 dagar till CSN och lön...

Min skolväska är nästan helt sönder, det sliter på den att bära runt tunga böcker hela dagarna. När jag får lön ska jag starkt överväga att köpa en ny väska, har tänkt någon mer ordentlig som förhoppningsvis håller lite bättre. Kanske en sån här:
Kanske lite stor.. Men den jag har nu är ju nästan för liten så det kanske bli bättre!
Den kostar 559 :- vilket faktiskt inte är så farlig med tanke på att det är äkta läder...

Sen gillar jag den här till sommaren:

Perfekt när man inte behöver ha så mycket, men ändå datorn eller något annat, med sig! Och så är den snygg och finns i massor med härliga färger. Plus att den endast kostar 249 :-, vilket jag tycker är billigt för en så snygg väska!
Båda väskorna finns att köpa här!

Får se om det blir när jag får denna månadens lön, annars får det bli i sommar när har ledigt från skolan och jobbar varje dag istället! Men minst en ny väska blir det snart iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0