Kalas.

Det blev ganska sent igår, så jag orkade inte skriva ett inlägg då!
Men här kommer lite bilder ifrån gårdagens kalas iaf:
Somrig outfit

Presentöppning

God mat!!

Tävling!

Josse hade vassast tunga...

... och var mest pricksäker!

Men Wille hade mest kraft, trots att Josse kastade sig fram för att spotta gelégrodan så långt som möjligt...
Kan vara årets bild.. Kolla gelégrodan i luften ovanför Wille!

Sen skulle Wille rensa tvätt... Det gick väl sådär, en del vita plagg hade blivit gula!
Sen blev det god tårta!
Har inga bilder ifrån resten av kvällen men vi satt och spelade spel och snackade skit i många timmar! En riktigt bra kväll som verkligen fick mig att tänka på annat än plugg, skönt! Och det var nog bra att hjärnan fick vila lite för nu känner jag mig redo att plugga vidare med ny energi idag!

Ha en bra söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0