Kaos.

Ja just nu är hela livet kaos känns det som.

Börjar bli stressad över mina tre tentor nu, har jag verkligen pluggat tillräckligt? Aja, jag kan inte göra mer än mitt bästa. Går det åt skogen så kommer det fler chanser!
Har dock pluggat så mycket att jag inte hunnit städa mitt rum på alldeles för många dagar...
Har nästan vant mig vid att bo i smutsen, inte okej.

Får bara halvt CSN denna månaden som jag ska klara mig på tills juli då jag får min första lön ifrån sommaren..
Hej sparkonto?

Fick ett kontraktförslag ifrån innebandyn idag, som visserligen var bra, men om alla bara tänker på sig själv och går någon annanstans vad är det för mening med att vara kvar då? Jag vill bara att allt ska vara som säsongen som gått, plus lite till... Har aldrig trivts så bra både på och utanför planen innan, varför kan det inte bara fortsätta att vara så? Det verkar som att några redan har glömt hur bra vi hade det...



Saknar detta..
Håller tummarna för att det ska bli så bra igen.

Jag brukar alltid försöka att tänka positivt och vara glad.
Men ibland måste man tänka på det som verkligen händer, även om det är negativt...
Ska dock gå tillbaka till att tänka positivt nu igen, man mår bättre av det.
Skönt att få skriva av sig dock.

Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0