Lockig.

Hemma igen efter en lång dag i skolan!
Har haft en bra dag med avklarad tenta som jag berättade om innan, genomförd redovisning och en skriven tenta som jag kanske, om rättaren är snäll, kan klara! Efter det bjöd Sebbe på mat och glass så kvällen har hittills varit minst lika bra!
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag har haft =)
Nu blir det myskväll med Sebbe och familjen resten av kvällen!

Ful bild på mig men jag gillar mitt hår idag!
Jag hann inte göra något alls med det i morse efter att jag duschat, så lät det bara torka av sig själv!
Men det blev fina, naturliga lockar av det dagen till ära! Kul.
Mitt hår brukar annars göra lite som det vill..
Ibland blir det jättelockigt, ibland platt och ibland blir det bara jobbigt vågigt.
Men ibland har man tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0