One down, two to go.

Sådär ja, hemma igen efter en lång dag!!
Tentan gick helt okej, vet inte om det räcker till godkänt men jag kände att jag hade ganska bra koll på det mesta iaf! Så blir jag inte godkänd denna gången har jag ett bra utgångsläge inför omtentan senare i år! Men jag hoppas så klart på det bästa, återkommer när jag vet mer!
Efter tentan åkte jag direkt till träningen! Det var skönt att få springa/skratta av sig lite =).
Nu är jag hemma igen och ska snabbt läsa igenom lite anteckningar inför nästa tenta som är på fredag. Sen får det bli stenhårt plugg till den tentan i morgon!

Men först ska jag gå och duscha!
Sov så gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0