Shopaholic?

Idag är det effektivitet som gäller. Jag ska försöka att plugga in en hel kurs på bara en dag. Riktigt så illa är det inte, men ja, för att jag ska kunna klara tentan i morgon så behöver jag verkligen vara effektiv idag!
Vet inte riktigt var jag ska börja, men det är väl bara att börja någonstans så flyter nog resten på!
Hade egentligen planerat in ett besök till stan idag, men tror tyvärr inte att jag hinner med det... Får gå på stan nästa vecka, efter mina tentor, istället!
Har dock beställt hem ett par skor idag (fast att jag inte har några pengar)... Tur att Sebbe är lite rikare än mig för tillfället! Ska visa skorna sen :D

I Usa när vi var där på praktik.
J'klar vad vi shoppade! Men allt var ju så himla billigt...
Hade inte bangat på att åka dit och shoppa igen!



Ha en riktigt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0