Sommarsugen.

Tog sovmorgon idag så att jag ska orka se film till kl halv 3 i natt.. Men förhoppningsvis är filmen så bra att man inte vill somna!! Plus att filmen lär ju vara spännande och högljudd så risken att somna är nog väldigt lite även om klockan är mycket!
Nu sitter jag hemma och försöker plugga lite, men det går segt idag. Vissa dagar vill man bara inte.. Men men, får tänka att det bara är två veckor kvar, sen är det SOMMARLOV. Shit vad jag längtar. Visst, jag kommer inte att vara helt ledig, jag ska jobba en del. Men det är ändå sommarlov ifrån skolan, jag slipper tänka på 3 månader.. SKÖNT.
Här kommer lite bilder ifrån förra sommaren:


Härliga studenttider.

Galna, urflippade, men helt fantastiska fester.


Sena kvällar med goda drinkar på TGI Fridays.

Midsommar! Favorit i repris detta året?



Sena partynätter och sköna dagar vid poolen på Gran Canaria.

Jobbiga men samtidigt galet roliga sommarträningar och träningsläger.
Jag vill har sommar nu!!
Men får plugga lite till först..
Hoppas att ni har en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0