Ring of fire.

Hemma efter en lång men effektiv dag! Har pluggat i ca 9 timmar och sen åkte jag direkt till Friskis och tränade i 2 timmar! Så nu känns det riktigt bra att vara hemma och jag känner mig värd att gå och lägga mig tidigt idag!
Var även och hämtade min saknade ring som har varit på lagning! Tror dock att de gav mig en ny istället för att laga den gamla, för såhär fin var inte den andra när jag lämnade in den (små repor och lite smutsig):



Min finaste och favoritring som jag fick i 20-årspresent av mina föräldrar!
Äntligen är den tillbaka!
Nu ska jag sova! Morgondagen blir minst lika effektiv som idag så jag behöver all energi jag kan få!
Sov så gott =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0