En tisdag på väg att ta slut.

Är färdigpluggad till morgondagens tenta!
Nu får det helt enkelt gå som det går, men jag hoppas så klart på det bästa!
Framförallt hoppas jag på en tenta som går att klara av! Vissa extentor som jag har försökt att lösa har varit nästintill omöjliga. Inte så kul att sitta där i morgon med en omöjlig tenta...
Nu ska jag snacka lite med familjen och Sebbe, sen blir det läggdags!

Såhär hade jag sett ut om jag hade varit siamesisk tvilling med mig själv och suttit fast med min andra halva
typ hela vägen ifrån tårna till min panna... Och ja, jag tyckte det var extremt tråkigt att plugga nu i slutet!
Men den bjuder jag på!
Sov så gott mina fina vänner!

PS. Blev precis extremt sugen på att spela match! Tur att vi ska åka på cup nästa vecka.
FBC ska få pisk i första matchen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0