Blue blue skies.

Igår var som sagt en kaos-dag. Jag mådde inte alls bra och efter tentan ville jag bara gå hem och lägga mig! Men eftersom att det knappt var några som kunde jobba (och för att jag inte ville lämna vännerna i skiten) så blev det jobb på nation istället! Det gick faktiskt ganska bra när vi väl var igång, vi hade så mycket att göra så att jag aldrig hann tänka på hur jag mådde. Men när vi väl hade stängt då var jag helt slut. Så jag skippade städningen och tråkigt nog också sexan... Men så kan det bli ibland.
Idag har jag sovit ut ordentligt och nu mår jag faktiskt bättre!
Nu ska jag börja göra mig i ordning och vid 4 blir jag sedan upphämtad för att åka på fest i Blekinge. Sebbes moster och hennes man fyller båda 30 i år och det ska firas med en megafest! Det kommer säkerligen att bli roligt!
Visar outfit senare!
Ha en riktigt bra dag =)

Det blir rosa/lila eller blå outfit.
Tyckte att denna bilden passade bra till det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0